Претраживање
Приказ резултата 1-5 од 5
Анализа садржаја путописних блогова као средство идентификације елемената туристичког имиџа Београда
(Београд : Универзитет у Београду - Географски факултет, 2015)
Путописни блогови представљају једно од најзначајнијих средстава комуникације међу туристима, која има кључну улогу у обликовању имиџа туристичке дестинације. Сазнања о туристичком имиџу Београда и порукама о њему које се ...
Large cities and their traffic: Spatial aspect / Саобраћај у метрополама - просторни аспекти
(Beograd : Srpsko geografsko društvo, 2014)
The analysis of the interdependence of transport strategy and the portion of urban land given over to traffic attains its full meaning only in the light of drastically different spatial/physical characteristics of world ...
Урбани екотуризам као концепт оптималног развоја ПИО "Велико ратно острво" / Urban ecotourism as the concept of optimal development of the landscape of outstanding features 'Veliko ratno ostrvo'
(Beograd : Univerzitet u Beogradu - Geografski fakultet, 2016)
Услед интензивне деградације животне средине последњих деценија
наметнула се потреба да се и туризам попут других делатности усмери према
одрживом развоју. Један од облика туризма који велики значај придаје еколош ким, ...
Пољопривредно становништво територије града Београда - основне тенденције у демографском развитку, проблеми и могућности његове ревитализације / Agricultural population of Belgrade city territory: Basic tendencies in the demographic development, problems and possibilities of its revitalization
(Beograd : Srpsko geografsko društvo, 2006)
Територију Града Београда у периоду после Другог светског рата, карактерисали су интензивни процеси квалитативне трансформације у погледу насељавања и размештаја становништва, територијалне организације производних и осталих ...
Специјализација у туризму – туристичкогеографско истраживање иностране потражње Београда и Србије / Specialization in tourism – a tourist-geographical research of foreign demand in Belgrade and Serbia
(Београд : Универзитет у Београду - Географски факултет, 2023)
Специјализација у туризму се остварује у оквиру понуде и као део савремене потражње туриста. Јавља се и развија паралелно са туризмом, због промена у друштву и економији, што је концептуално чини комплексном. Специјализација ...