Приказ основних података о документу
Izrada plana školskog dvorišta
dc.creator | Petrović, Aleksandar S. | |
dc.creator | Petrović, Branka | |
dc.creator | Milenković, Mirjana | |
dc.date.accessioned | 2021-09-24T15:20:41Z | |
dc.date.available | 2021-09-24T15:20:41Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.issn | 0351-0050 | |
dc.identifier.uri | https://gery.gef.bg.ac.rs/handle/123456789/411 | |
dc.description.abstract | Problem snalaženja na karti i čitanja njenih sadržaja je evidentan, kako kod nas tako i u svetu. Ovo upućuje na potrebu promene pristupa u sticanju znanja o geografskoj karti, posebno u prvom obrazovnom ciklusu. Korišćenje aktivnih metoda, odnosno, učešće učenika u izradi karte pokazuje se kao najdelotvornije u nastavi o planovima i kartama. Izbor primenjive metode kartiranja važan je segment promenjenog pristupa u radu sa učenicima. | sr |
dc.publisher | Beograd : Srpsko geografsko društvo | |
dc.rights | openAccess | |
dc.source | Globus - Časopis za metodološka i didaktička pitanja geografije | |
dc.subject | karta | sr |
dc.subject | plan | sr |
dc.subject | metod kartiranja | sr |
dc.title | Izrada plana školskog dvorišta | sr |
dc.type | contributionToPeriodical | |
dc.rights.license | ARR | |
dcterms.abstract | Миленковић, Мирјана; Петровић, Aлександар С.; Петровић, Бранка; Израда плана школског дворишта; Израда плана школског дворишта; | |
dc.citation.volume | 42 | |
dc.citation.issue | 36 | |
dc.citation.spage | 183 | |
dc.citation.epage | 190 | |
dc.citation.other | 42(36): 183-190 | |
dc.identifier.fulltext | https://gery.gef.bg.ac.rs/bitstream/id/358/409.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_411 | |
dc.type.version | publishedVersion |