Izrada plana školskog dvorišta
Апстракт
Problem snalaženja na karti i čitanja njenih sadržaja je evidentan, kako kod nas tako i u svetu. Ovo upućuje na potrebu promene pristupa u sticanju znanja o geografskoj karti, posebno u prvom obrazovnom ciklusu. Korišćenje aktivnih metoda, odnosno, učešće učenika u izradi karte pokazuje se kao najdelotvornije u nastavi o planovima i kartama. Izbor primenjive metode kartiranja važan je segment promenjenog pristupa u radu sa učenicima.
Кључне речи:
karta / plan / metod kartiranjaИзвор:
Globus - Časopis za metodološka i didaktička pitanja geografije, 2011, 42, 36, 183-190Издавач:
- Beograd : Srpsko geografsko društvo
Колекције
Институција/група
Geografski fakultetTY - JOUR AU - Petrović, Aleksandar S. AU - Petrović, Branka AU - Milenković, Mirjana PY - 2011 UR - https://gery.gef.bg.ac.rs/handle/123456789/411 AB - Problem snalaženja na karti i čitanja njenih sadržaja je evidentan, kako kod nas tako i u svetu. Ovo upućuje na potrebu promene pristupa u sticanju znanja o geografskoj karti, posebno u prvom obrazovnom ciklusu. Korišćenje aktivnih metoda, odnosno, učešće učenika u izradi karte pokazuje se kao najdelotvornije u nastavi o planovima i kartama. Izbor primenjive metode kartiranja važan je segment promenjenog pristupa u radu sa učenicima. PB - Beograd : Srpsko geografsko društvo T2 - Globus - Časopis za metodološka i didaktička pitanja geografije T1 - Izrada plana školskog dvorišta VL - 42 IS - 36 SP - 183 EP - 190 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_411 ER -
@article{ author = "Petrović, Aleksandar S. and Petrović, Branka and Milenković, Mirjana", year = "2011", abstract = "Problem snalaženja na karti i čitanja njenih sadržaja je evidentan, kako kod nas tako i u svetu. Ovo upućuje na potrebu promene pristupa u sticanju znanja o geografskoj karti, posebno u prvom obrazovnom ciklusu. Korišćenje aktivnih metoda, odnosno, učešće učenika u izradi karte pokazuje se kao najdelotvornije u nastavi o planovima i kartama. Izbor primenjive metode kartiranja važan je segment promenjenog pristupa u radu sa učenicima.", publisher = "Beograd : Srpsko geografsko društvo", journal = "Globus - Časopis za metodološka i didaktička pitanja geografije", title = "Izrada plana školskog dvorišta", volume = "42", number = "36", pages = "183-190", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_411" }
Petrović, A. S., Petrović, B.,& Milenković, M.. (2011). Izrada plana školskog dvorišta. in Globus - Časopis za metodološka i didaktička pitanja geografije Beograd : Srpsko geografsko društvo., 42(36), 183-190. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_411
Petrović AS, Petrović B, Milenković M. Izrada plana školskog dvorišta. in Globus - Časopis za metodološka i didaktička pitanja geografije. 2011;42(36):183-190. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_411 .
Petrović, Aleksandar S., Petrović, Branka, Milenković, Mirjana, "Izrada plana školskog dvorišta" in Globus - Časopis za metodološka i didaktička pitanja geografije, 42, no. 36 (2011):183-190, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_411 .