Претраживање
Приказ резултата 1-6 од 6
Просторни плана града Требиње као основ за развој туризма и регионално повезивање
(Висока школа за туризам и хотелијерство, Требиње, 2022)
У току је израда Просторног плана Града Требиње. Експертски тим са
Географског факултета у Београду носилац је израде стручног дела Плана. Детаљне
анализе подручја и дефинисање оперативних циљева коме тежи планско ...
Сличности и разлике између туризма и секундарног становања на територији града Бање Луке
(Требиње : Висока школа за туризам и хотелијерство, 2022)
У раду се разматрају сличности и разлике између туризма и секундарног становања у руралним насељима Града Бање Луке. Потврђени су комплексност
феномена викендица и основни фактори који су предиспонирали постанак и ...
Примена ГАМ модела у геотуристичком вредновању националних паркова Шар планина и Копаоник (Србија)
(Требиње : Висока школа за туризам и хотелијерство, 2022)
Циљ рада јесте да се применом ГАМ методе вреднују одређене геопросторне целине националних паркова Шар планина и Копаоник, како би се указало на њихов геотуристички потенцијал и могући утицај на развој геотуризма ових ...
Геоеколошко вредновање бање Пачир у функцији одрживог туризма
(Требиње : Висока школа за туризам и хотелијерство, 2022)
Туризам, као индустријска грана, ослања се, развија и остварује на примарним вредностима предела. Циљ овог рада је да прикаже геоеколошко вредновање бање Пачир и да се установи у којој је мери дата бања с обзиром на тип ...
Туристичка мотивација младих у Србији
(Висока школа за туризам и хотелијерство - Требиње, 2022)
Мотивацију туриста чине они фактори који их покрећу ка предузимању путовања. Ове жеље, потребе и склоности утичу на начин перцепције потенцијалних дестинација, те стога имају додатни маркетиншки значај. Циљ овог истраживања ...
Будућност пашњака на Копаоничким планинама - развој пољопривреде или туризам
(Требиње : Висока школа за туризам и хотелијерство, 2022)
Савремено друштво сусреће се са бројним изазовима (политичка, миграциона и економска криза и пандемија корона вируса), док изворне вредности, еколошки простори и органски производи добијају на значају. Развој туризма на ...