Show simple item record

Model generisanja saobraćaja - primer učenika gimnazija u Beogradu

dc.creatorRatkaj, Ivan
dc.date.accessioned2021-09-24T15:12:56Z
dc.date.available2021-09-24T15:12:56Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.issn0350-3593
dc.identifier.urihttps://gery.gef.bg.ac.rs/handle/123456789/154
dc.description.abstractTrip generation models aim to predict the amount of transportation movements (or the number of potential trip makers) leaving a territorial unit according to the attributes of that unit. There are two basic approaches used for modeling the generation of trips: linear regression and category analysis. This article explains the issue of trip generation modeling based on the methodology of linear regression analysis, on the example of grammar schools in Belgrade.en
dc.description.abstractModeli generisanja saobraćaja imaju za cilj prognozu obima saobraćajnog kretanja (ili broja potencijalnih učesnika u saobraćaju) koji polazi iz date teritorijalne jedinice, na osnovu njenih karakteristika a y okviru definisanog vremenskog perioda. Postoje dva osnovna pristupa rešavanju problema modelovanja generisanja saobraćaja: analiza kategorija i linearna regresija. U ovom radu je, na primeru gimnazija u Beogradu, sagledana problematika modelovanja generisanja saobraćaja metodom linearne regresije.sr
dc.publisherBeograd : Srpsko geografsko društvo
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceGlasnik Srpskog geografskog društva
dc.subjecttrip generation modelen
dc.subjectlinear regressionen
dc.subjectgrammar schoolsen
dc.subjectBelgradeen
dc.subjectmodel generisanja saobraćajasr
dc.subjectlinearna regresijasr
dc.subjectgimnazijesr
dc.subjectBeogradsr
dc.titleTrip generation model: Example of grammar school students in Belgradeen
dc.titleModel generisanja saobraćaja - primer učenika gimnazija u Beogradusr
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY-NC-ND
dcterms.abstractРаткај, Иван; Модел генерисања саобраћаја - пример ученика гимназија у Београду; Модел генерисања саобраћаја - пример ученика гимназија у Београду;
dc.citation.volume86
dc.citation.issue1
dc.citation.spage191
dc.citation.epage202
dc.citation.other86(1): 191-202
dc.identifier.fulltexthttps://gery.gef.bg.ac.rs/bitstream/id/129/152.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_154
dc.type.versionpublishedVersion


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record