Приказ основних података о документу

dc.creatorPetrović, Aleksandar S.
dc.date.accessioned2021-09-24T15:11:02Z
dc.date.available2021-09-24T15:11:02Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0351-0050
dc.identifier.urihttps://gery.gef.bg.ac.rs/handle/123456789/83
dc.description.abstractEdukativna radionica zahteva od nastavnika posebnu pripremu ali je za razliku od frontalnog metoda nastave znatno učinkovitija. Učenicima ce omogućava da sami prođu kroz proces logičkog zaključivanja. Diskusijom sa nastavnikom učenici mogu da uvide koja su njihova razmišljanja bila ispravna a koja ne. Dakle, edukativne radionice imaju za cilj podsticanje saznajnog razvoja ali i socijalizaciju učenika (saradnja u timu, izražavanje svog stava, uvažavanje drugačijeg stava, veština dijaloga itd). Edukativne radionice još uvek nisu zastupljene u dovoljnoj meri u našim školama. Pošto osim volje i nešto materijalnih sredstava, nema većih prepreka za primenu ove metode ostaje na nastavnicima da prilagode ovu metodu sadašnjim mogućnostima i da je primene u praksi.sr
dc.publisherBeograd : Srpsko geografsko društvo
dc.rightsopenAccess
dc.sourceGlobus
dc.titleAktivno-nastavni pristup na primeru obrade nastavne jedinice 'Poreklo i razvoj ljudske vrste'sr
dc.typearticle
dc.rights.licenseARR
dcterms.abstractПетровић, Aлександар С.; Aктивно-наставни приступ на примеру обраде наставне јединице 'Порекло и развој људске врсте'; Aктивно-наставни приступ на примеру обраде наставне јединице 'Порекло и развој људске врсте';
dc.citation.volume35
dc.citation.issue29
dc.citation.spage135
dc.citation.epage138
dc.citation.other35(29): 135-138
dc.identifier.fulltexthttps://gery.gef.bg.ac.rs/bitstream/id/724/81.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_83
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу