Aktivno-nastavni pristup na primeru obrade nastavne jedinice 'Poreklo i razvoj ljudske vrste'
Апстракт
Edukativna radionica zahteva od nastavnika posebnu pripremu ali je za razliku od frontalnog metoda nastave znatno učinkovitija. Učenicima ce omogućava da sami prođu kroz proces logičkog zaključivanja. Diskusijom sa nastavnikom učenici mogu da uvide koja su njihova razmišljanja bila ispravna a koja ne. Dakle, edukativne radionice imaju za cilj podsticanje saznajnog razvoja ali i socijalizaciju učenika (saradnja u timu, izražavanje svog stava, uvažavanje drugačijeg stava, veština dijaloga itd). Edukativne radionice još uvek nisu zastupljene u dovoljnoj meri u našim školama. Pošto osim volje i nešto materijalnih sredstava, nema većih prepreka za primenu ove metode ostaje na nastavnicima da prilagode ovu metodu sadašnjim mogućnostima i da je primene u praksi.
Извор:
Globus - Časopis za metodološka i didaktička pitanja geografije, 2004, 35, 29, 135-138Издавач:
- Beograd : Srpsko geografsko društvo
Колекције
Институција/група
Geografski fakultetTY - JOUR AU - Petrović, Aleksandar S. PY - 2004 UR - https://gery.gef.bg.ac.rs/handle/123456789/83 AB - Edukativna radionica zahteva od nastavnika posebnu pripremu ali je za razliku od frontalnog metoda nastave znatno učinkovitija. Učenicima ce omogućava da sami prođu kroz proces logičkog zaključivanja. Diskusijom sa nastavnikom učenici mogu da uvide koja su njihova razmišljanja bila ispravna a koja ne. Dakle, edukativne radionice imaju za cilj podsticanje saznajnog razvoja ali i socijalizaciju učenika (saradnja u timu, izražavanje svog stava, uvažavanje drugačijeg stava, veština dijaloga itd). Edukativne radionice još uvek nisu zastupljene u dovoljnoj meri u našim školama. Pošto osim volje i nešto materijalnih sredstava, nema većih prepreka za primenu ove metode ostaje na nastavnicima da prilagode ovu metodu sadašnjim mogućnostima i da je primene u praksi. PB - Beograd : Srpsko geografsko društvo T2 - Globus - Časopis za metodološka i didaktička pitanja geografije T1 - Aktivno-nastavni pristup na primeru obrade nastavne jedinice 'Poreklo i razvoj ljudske vrste' VL - 35 IS - 29 SP - 135 EP - 138 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_83 ER -
@article{ author = "Petrović, Aleksandar S.", year = "2004", abstract = "Edukativna radionica zahteva od nastavnika posebnu pripremu ali je za razliku od frontalnog metoda nastave znatno učinkovitija. Učenicima ce omogućava da sami prođu kroz proces logičkog zaključivanja. Diskusijom sa nastavnikom učenici mogu da uvide koja su njihova razmišljanja bila ispravna a koja ne. Dakle, edukativne radionice imaju za cilj podsticanje saznajnog razvoja ali i socijalizaciju učenika (saradnja u timu, izražavanje svog stava, uvažavanje drugačijeg stava, veština dijaloga itd). Edukativne radionice još uvek nisu zastupljene u dovoljnoj meri u našim školama. Pošto osim volje i nešto materijalnih sredstava, nema većih prepreka za primenu ove metode ostaje na nastavnicima da prilagode ovu metodu sadašnjim mogućnostima i da je primene u praksi.", publisher = "Beograd : Srpsko geografsko društvo", journal = "Globus - Časopis za metodološka i didaktička pitanja geografije", title = "Aktivno-nastavni pristup na primeru obrade nastavne jedinice 'Poreklo i razvoj ljudske vrste'", volume = "35", number = "29", pages = "135-138", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_83" }
Petrović, A. S.. (2004). Aktivno-nastavni pristup na primeru obrade nastavne jedinice 'Poreklo i razvoj ljudske vrste'. in Globus - Časopis za metodološka i didaktička pitanja geografije Beograd : Srpsko geografsko društvo., 35(29), 135-138. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_83
Petrović AS. Aktivno-nastavni pristup na primeru obrade nastavne jedinice 'Poreklo i razvoj ljudske vrste'. in Globus - Časopis za metodološka i didaktička pitanja geografije. 2004;35(29):135-138. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_83 .
Petrović, Aleksandar S., "Aktivno-nastavni pristup na primeru obrade nastavne jedinice 'Poreklo i razvoj ljudske vrste'" in Globus - Časopis za metodološka i didaktička pitanja geografije, 35, no. 29 (2004):135-138, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_83 .