Приказ основних података о документу

Integrisana ambijentalna nastava u kontekstu reformskih procesa u školi

dc.creatorAnđelković, Slađana
dc.creatorStanisavljević-Petrović, Zorica
dc.date.accessioned2021-09-24T15:26:34Z
dc.date.available2021-09-24T15:26:34Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn0352-2334
dc.identifier.urihttps://gery.gef.bg.ac.rs/handle/123456789/547
dc.description.abstractDevelopment of communication technology and its use in educational purposes, led to the situation that students spend many hours in virtual reality without contacts with peers, and with natural and social environment. In this respect, in different context form the school, some other places (museums, galleries, zoos, botanical gardens, cultural institution, research centres), become more significant resources in the function of formal education and they have many possibilities for teaching and learning. Basic types of the reform changes have the tendency of democratization and decentralization with the aim of realizing the pedagogical and educational work of a better quality. In the paper, we are discussing possibilities of integrated ambient teaching in the function of holistic, integrated approach to teaching and learning as integral part of reformed processes at school. The aim of this paper is to point at the constructive elements of ambient teaching ambient authenticity, integrated approach in teaching, thematic planning and connecting the school with the close environment.en
dc.description.abstractRazvoj komunikacione tehnologije i njeno korišćenje u obrazovne svrhe doveo je do toga da učenici veliki broj sati provode u virtuelnoj stvarnosti bez neposrednih kontakata sa vršnjacima, prirodom i društvenom sredinom. U tom smislu, u drugačijem kontekstu od školskog, ambijenti (muzeji, galerije, zoo-vrtovi, botaničke bašte, kulturne ustanove, istraživački centri) postaju sve značajniji resursi u funkciji formalnog obrazovanja i poseduju velike mogućnosti za učenje i poučavanje. Osnovni pravci reformskih promena imaju tendenciju demokratičnosti i decentralizacije u cilju ostvarivanja kvalitetnijeg vaspitanja i obrazovanja. U radu se razmatraju mogućnosti integrisane ambijentalne nastave u funkciji holističkog, integrativnog pristupa učenju i poučavanju kao sastavnog dela reformskih procesa u školi. Cilj ovog rada je da se ukaže na konstruktivne elemente ambijentalne nastave - autentičnost ambijenta, integracijski pristup u nastavi, tematsko planiranje i povezivanje škole sa neposrednim okruženjem.sr
dc.publisherBeograd : Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179060/RS//
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179074/RS//
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceInovacije u nastavi - časopis za savremenu nastavu
dc.subjectambient teachingen
dc.subjectintegrated approachen
dc.subjectenvironment resourcesen
dc.subjectreform processesen
dc.subjectambijentalna nastavasr
dc.subjectintegrisani pristupsr
dc.subjectresursi sredinesr
dc.subjectreformski procesisr
dc.titleIntegrated ambient teaching in the context of reform processes at schoolen
dc.titleIntegrisana ambijentalna nastava u kontekstu reformskih procesa u školisr
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY
dcterms.abstractСтанисављевић-Петровић, Зорица; Aнђелковић, Слађана; Интегрисана амбијентална настава у контексту реформских процеса у школи; Интегрисана амбијентална настава у контексту реформских процеса у школи;
dc.citation.volume26
dc.citation.issue2
dc.citation.spage100
dc.citation.epage109
dc.citation.other26(2): 100-109
dc.citation.rankM52
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_547
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

ДатотекеВеличинаФорматПреглед

Уз овај запис нема датотека.

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу