Приказ основних података о документу

Karta kao sredstvo za samostalno učenje u nastavi geografije

dc.creatorŽivković, Ljiljana
dc.creatorJovanović, Slavoljub
dc.creatorIvanović, Marko
dc.date.accessioned2021-09-24T15:25:33Z
dc.date.available2021-09-24T15:25:33Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn0350-3593
dc.identifier.urihttps://gery.gef.bg.ac.rs/handle/123456789/519
dc.description.abstractThere are different views on self-regulation in the learning process, how it has to be monitored, controlled, which are the circumstances and external factors that affect independent learning. Dominant are the opinions in which the self-regulation is treated as interaction of processes related to the personality, behavioral and contextual processes. Special attention has been given to motivational strategies and students' desire to focus on goals. By enabling students to make decisions, set their own goals, make a choice, plan and organize activities, the development of self-learning and student autonomy is being encouraged. If students are given the opportunity of independent activities, effect of self-control in the process of learning and self-regulation becomes more pronounced. The paper will explain the factors that influence the process of self-learning that takes place in regular teaching with the help of map as the basic geographic media.en
dc.description.abstractRazličita su shvatanja o samoregulaciji u procesu učenja, kako ono mora biti nadgledano, kontrolisano, koje su to okolnosti i spoljašnji faktori koji utiču na samostalno učenje. Dominantni su stavovi u kojima se samoregulacija tretira kao interakcija procesa vezanih za ličnost, bihejvioralnih i kontekstualnih procesa. Posebna pažnja u istraživanju se pridaje motivacionim strategijama i željom učenika da se orijentišu na ciljeve. Omogućavanjem učenicima da donose odluke, postavljaju sopstvene ciljeve, vrše izbor, planiraju i organizuju aktivnosti, podstiče se razvoj samoobrazovanja i učeničke autonomije. Ukoliko se učenicima pruži mogućnost samostalnih aktivnosti efekat samokontrole u procesu saznavanja i samoregulacije postaje izraženiji. Rad će pojasniti činioce koji utiču na proces samostalnog učenja koje se ostvaruje u redovnoj nastavi uz pomoć karte kao osnovnog geografskog medijasr
dc.publisherBeograd : Srpsko geografsko društvo
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/MPN2006-2010/17008/RS//
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceGlasnik Srpskog geografskog društva
dc.subjectself-learningen
dc.subjectself-educationen
dc.subjectmodern schoolen
dc.subjectgeographical mapen
dc.subjectsamostalno učenjesr
dc.subjectsamoobrazovanjesr
dc.subjectsavremena školasr
dc.subjectgeografska kartasr
dc.titleMap as a tool for independent learning in geography teachingen
dc.titleKarta kao sredstvo za samostalno učenje u nastavi geografijesr
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY-NC-ND
dcterms.abstractИвановић, Марко; Јовановић, Славољуб; Живковић, Љиљана; Карта као средство за самостално учење у настави географије; Карта као средство за самостално учење у настави географије;
dc.citation.volume92
dc.citation.issue3
dc.citation.spage35
dc.citation.epage48
dc.citation.other92(3): 35-48
dc.citation.rankM51
dc.identifier.fulltexthttps://gery.gef.bg.ac.rs/bitstream/id/442/517.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_519
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу