Приказ основних података о документу

dc.creatorPetrović, Aleksandar S.
dc.creatorPetrović, Branka
dc.creatorMilenković, Mirjana
dc.date.accessioned2021-09-24T15:20:41Z
dc.date.available2021-09-24T15:20:41Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn0351-0050
dc.identifier.urihttps://gery.gef.bg.ac.rs/handle/123456789/411
dc.description.abstractProblem snalaženja na karti i čitanja njenih sadržaja je evidentan, kako kod nas tako i u svetu. Ovo upućuje na potrebu promene pristupa u sticanju znanja o geografskoj karti, posebno u prvom obrazovnom ciklusu. Korišćenje aktivnih metoda, odnosno, učešće učenika u izradi karte pokazuje se kao najdelotvornije u nastavi o planovima i kartama. Izbor primenjive metode kartiranja važan je segment promenjenog pristupa u radu sa učenicima.sr
dc.publisherBeograd : Srpsko geografsko društvo
dc.rightsopenAccess
dc.sourceGlobus - Časopis za metodološka i didaktička pitanja geografije
dc.subjectkartasr
dc.subjectplansr
dc.subjectmetod kartiranjasr
dc.titleIzrada plana školskog dvorištasr
dc.typecontributionToPeriodical
dc.rights.licenseARR
dcterms.abstractМиленковић, Мирјана; Петровић, Aлександар С.; Петровић, Бранка; Израда плана школског дворишта; Израда плана школског дворишта;
dc.citation.volume42
dc.citation.issue36
dc.citation.spage183
dc.citation.epage190
dc.citation.other42(36): 183-190
dc.identifier.fulltexthttps://gery.gef.bg.ac.rs/bitstream/id/358/409.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_411
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу