Приказ основних података о документу

Problemi i perspektive geografskog obrazovanja u Srbiji

dc.creatorGrčić, Mirko
dc.creatorGrčić, Ljiljana
dc.date.accessioned2021-09-24T15:20:01Z
dc.date.available2021-09-24T15:20:01Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn0351-0050
dc.identifier.urihttps://gery.gef.bg.ac.rs/handle/123456789/389
dc.description.abstractThis paper work exposed educationally function of geography, formulated strategic goals and objectives, highlighted priorities of teaching geography in the spirit of contemporary social needs. Traditional aim of geography is aware of the reality (our country and the world). According to the International Charter of Geographical education the basic function of geography is to give people hope, beliefs, and ability to fight for a better world and to the world peace, freedom, democracy and harmony. It is the goal of modern geographical science and teaching, which should be reconcile with the teaching content, methods and means.en
dc.description.abstractU radu su izložene obrazovno-vaspitne funkcije nastave geografije, formulisani strateški ciljevi i zadaci, istaknuti prioriteti razvoja nastave geografije u duhu savremenih društvenih potreba. Tradicionalni cilj geografije je upoznavanje stvarnosti (naše zemlje i sveta). Prema Međunarodnoj povelji o geografskom obrazovanju osnovna funkcija geografije je da daje ljudima nadu, uverenja i sposobnosti da se bore za jedan bolji svet a to je svet mira, slobode, demokratije i harmonije. To je ujedno cilj savremene geografske nauke i nastave, sa kojim treba usaglasiti nastavne sadržaje, metode i sredstva. Da bi geografija kao nastavni predmet mogla da izvrši postavljene ciljeve i zadatke, ona mora biti modernizovana i zastupljena sa dovoljnim brojem časova.sr
dc.publisherBeograd : Srpsko geografsko društvo
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/176017/RS//
dc.rightsopenAccess
dc.sourceGlobus
dc.subjectgeographic educationen
dc.subjectmethodologyen
dc.subjectdidacticsen
dc.subjectteachingen
dc.subjectgeografsko obrazovanjesr
dc.subjectmetodikasr
dc.subjectdidaktikasr
dc.subjectnastavasr
dc.titleActual problems and perspectives of geography education in Serbiaen
dc.titleProblemi i perspektive geografskog obrazovanja u Srbijisr
dc.typearticle
dc.rights.licenseARR
dcterms.abstractГрчић, Љиљана; Грчић, Мирко; Проблеми и перспективе географског образовања у Србији; Проблеми и перспективе географског образовања у Србији;
dc.citation.volume41
dc.citation.issue35
dc.citation.spage165
dc.citation.epage174
dc.citation.other41(35): 165-174
dc.identifier.fulltexthttps://gery.gef.bg.ac.rs/bitstream/id/338/387.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_389
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу