Приказ основних података о документу

Model časa aktivnog učenja u nastavi geografije

dc.creatorŽivković, Ljiljana
dc.creatorJovanović, Slavoljub
dc.date.accessioned2021-09-24T15:16:34Z
dc.date.available2021-09-24T15:16:34Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.issn1450-7552
dc.identifier.urihttps://gery.gef.bg.ac.rs/handle/123456789/273
dc.description.abstractActual Geography instruction demands teacher's permanent advanced training by broadening and improving their knowledge of Geography as science. Professional development of a teacher means advanced training in teaching methods, as well as in planning and realization of teaching process. Basic active learning project aims are to increase educational effects in Geography instruction and change students' position in the process of teaching. What is also important is to notice and analyze problems in the teaching of Geography, to give methodical assistance to teachers of Geography as well as to motivate and induce teachers' creativity in making new models of scenarios for classes of active learning.en
dc.description.abstractSavremena nastava geografije zahteva permanentno usavršavanje nastavnika proširivanjem i nadograđivanjem njihovih znanja iz geografije kao nauke. Samim tim i profesonalni razvoj nastavnika podrazumeva usavršavanja u metodici rada, kao i planiranju i realizaciji procesa nastave. Osnovni ciljevi projekta aktivnog učenje su povećanje obrazovnih efekata u nastavi geografije i promena položaja učenika u nastavnom procesu. Takođe je važno da se uoče i analiziraju problemi koji prate nastavu geografije, da se nastavnicima geografije pruži metodička pomoć, kao i da se podigne motivacija i podstakne kreativnost nastavnika u izradi novih modela scenarija za časove aktivnog učenja.sr
dc.publisherBeograd : Univerzitet u Beogradu - Geografski fakultet
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/MPN2006-2010/146015/RS//
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceZbornik radova - Geografski fakultet Univerziteta u Beogradu
dc.subjectactive instructionen
dc.subjectscenarioen
dc.subjectmethodsen
dc.subjectgeographic contentsen
dc.subjectteaching formsen
dc.subjectaktivna nastavasr
dc.subjectscenariosr
dc.subjectmetodesr
dc.subjectgeografski sadržajisr
dc.subjectoblici radasr
dc.titleActive learning in geography instruction-class modelen
dc.titleModel časa aktivnog učenja u nastavi geografijesr
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY
dcterms.abstractЈовановић, Славољуб; Живковић, Љиљана; Модел часа активног учења у настави географије; Модел часа активног учења у настави географије;
dc.citation.issue56
dc.citation.spage257
dc.citation.epage268
dc.citation.other(56): 257-268
dc.identifier.fulltexthttps://gery.gef.bg.ac.rs/bitstream/id/241/271.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_273
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу