Dometi i ograničenja I+M programa u sferi gradskog saobraćaja
Abstract
Comparative analysis of local air-pollutant and CO2 emission levels, and different urban and transport development strategies of world metropolises, clearly shows that EKC concept and I+M programs are highly over-rated.
Uporedna analiza indikatora lokalnog aero-zagađenja i emisije CO2 i različitih prostornih i saobraćajnih strategija razvoja svetskih metropola, jasno pokazuje da je značaj EKC koncepta i I+M programa krajnje precenjen.
Keywords:
environmental protection / EKC concept / I+M programs / world metropolises / urban transport / local air-pollution / CO2 emissions / zaštita životne sredine / EKC koncept / I+M programi / svetske metropole / gradski saobraćaj / lokalno aero-zagađenje / emisija CO2Source:
Industrija, 2007, 35, 4, 25-36Publisher:
- Ekonomski institut, Beograd
Collections
Institution/Community
Geografski fakultetTY - JOUR AU - Jovanović, Miomir PY - 2007 UR - https://gery.gef.bg.ac.rs/handle/123456789/226 AB - Comparative analysis of local air-pollutant and CO2 emission levels, and different urban and transport development strategies of world metropolises, clearly shows that EKC concept and I+M programs are highly over-rated. AB - Uporedna analiza indikatora lokalnog aero-zagađenja i emisije CO2 i različitih prostornih i saobraćajnih strategija razvoja svetskih metropola, jasno pokazuje da je značaj EKC koncepta i I+M programa krajnje precenjen. PB - Ekonomski institut, Beograd T2 - Industrija T1 - Dometi i ograničenja I+M programa u sferi gradskog saobraćaja VL - 35 IS - 4 SP - 25 EP - 36 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_226 ER -
@article{ author = "Jovanović, Miomir", year = "2007", abstract = "Comparative analysis of local air-pollutant and CO2 emission levels, and different urban and transport development strategies of world metropolises, clearly shows that EKC concept and I+M programs are highly over-rated., Uporedna analiza indikatora lokalnog aero-zagađenja i emisije CO2 i različitih prostornih i saobraćajnih strategija razvoja svetskih metropola, jasno pokazuje da je značaj EKC koncepta i I+M programa krajnje precenjen.", publisher = "Ekonomski institut, Beograd", journal = "Industrija", title = "Dometi i ograničenja I+M programa u sferi gradskog saobraćaja", volume = "35", number = "4", pages = "25-36", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_226" }
Jovanović, M.. (2007). Dometi i ograničenja I+M programa u sferi gradskog saobraćaja. in Industrija Ekonomski institut, Beograd., 35(4), 25-36. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_226
Jovanović M. Dometi i ograničenja I+M programa u sferi gradskog saobraćaja. in Industrija. 2007;35(4):25-36. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_226 .
Jovanović, Miomir, "Dometi i ograničenja I+M programa u sferi gradskog saobraćaja" in Industrija, 35, no. 4 (2007):25-36, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_226 .