Приказ основних података о документу

Uloga domaćih zadataka u nastavi geografije

dc.creatorJovanović, Slavoljub
dc.creatorŽivković, Ljiljana
dc.date.accessioned2021-09-24T15:14:28Z
dc.date.available2021-09-24T15:14:28Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.issn1450-7552
dc.identifier.urihttps://gery.gef.bg.ac.rs/handle/123456789/203
dc.description.abstractWhen pupils do their homework they are given a possibility to work independently on their assignments getting thus more practice and skills. Working on the assignments within their home activities, the pupils have an opportunity to develop different social skills and, what is more important for geography, intellectual processes as well as abilities for an individual work and intellectual independence, critical use of information, solving problems and abilities for carrying out the smaller researches. During the formulation of the homework, one should take care of the homework to be made in a form of problem questions, to be adapted to the age of the pupils, to demand different forms of practical use of knowledge, to treat the current life problems, to be adopted to the individual characteristics of the pupil and to be interesting to the pupils.en
dc.description.abstractPrilikom izrade domaćih zadataka učenicima se pruža mogućnost da samostalno rade na svojim zaduženjima i stiču navike i veštine samostalnog rada. Radeći na svojim zaduženjima u okviru domaćih aktivnosti učenici su u prilici da razvijaju različite socijalne veštine, zatim, za geografiju veoma bitne mentalne procese, kao i sposobnosti za: individualni rad i intelektualno osamostaljivanje, kritičku upotrebu informacija, rešavanje problema i sposobnosti za sprovođenje manjih istraživanja. Prilikom formulisanja domaćih zadataka treba voditi računa o tome da zadaci imaju formu problemskih pitanja, da su svojom težinom prilagođeni uzrastu učenika, da zahtevaju različite vidove praktične primene usvojenih znanja, da tretiraju aktuelne životne probleme, da su prilagođeni individualnim karakteristikama učenika i da su zanimljivi za učenike.sr
dc.publisherBeograd : Univerzitet u Beogradu - Geografski fakultet
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/MPN2006-2010/146015/RS//
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceZbornik radova - Geografski fakultet Univerziteta u Beogradu
dc.subjecthomeworken
dc.subjectteachingen
dc.subjectgeographyen
dc.subjectuseen
dc.subjectdomaći zadataksr
dc.subjectnastavasr
dc.subjectgeografijasr
dc.subjectprimenasr
dc.titleThe role of homework in the teaching of geographyen
dc.titleUloga domaćih zadataka u nastavi geografijesr
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY
dcterms.abstractЖивковић, Љиљана; Јовановић, Славољуб; Улога домаћих задатака у настави географије; Улога домаћих задатака у настави географије;
dc.citation.issue55
dc.citation.spage185
dc.citation.epage192
dc.citation.other(55): 185-192
dc.identifier.fulltexthttps://gery.gef.bg.ac.rs/bitstream/id/176/201.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_203
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу