Настава земљописа у основним школама у Србији у XIX веку
Поглавље у монографији (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
У раду се са историјског, педагошког и методичко-дидактич
ког аспекта сагледава настава земљописа у основним школама у Србијиу
XIX веку. Сматрамо да ће проучавање ове теме допринети богаћењу исто
ријских и педагошко-дидактичких сазнања о настави земљописа као претечи савремене наставе географије у основној школи, као и расветљавању недовољно познатих чињеница из историје развоја наставе земљописа у основној школи, као и школе и просвете у Србији. Дескриптивним проучавањем зграђе из примарних и секундарних извора и: теоријском анализом проблема наставе разматрају се централна питања рада: заступљеност наставног предмета земљопис у плановим програмима, циљевима и задацима предмета, организација наставе, средства, методе, уџбеници, извештаји надзорника о стању настеве земљописа у основним школама. Сазнања до којих смо дошли покушали смо да сагледамо у контексту значења које имају за разумевање и креирање савремене концепције географске наставе у основној школи
Кључне речи:
настава / земљопис / основна школа / историјски приступИзвор:
Тематски зборник радова "Историја и географија : сусрети и прожимања", Београд, 2014, 727-742Издавач:
- Београд : Географски институт "Јован Цвијић" САНУ
- Београд : Институт за новију историју Србије
- Београд : Институт за славистику Руске академије наука
Финансирање / пројекти:
- Модели процењивања и стратегије унапређивања квалитета образовања у Србији (RS-MESTD-Basic Research (BR or ON)-179060)
- Развојни програми ревитализације села Србије (RS-MESTD-Basic Research (BR or ON)-176008)
Напомена:
- Библиотека "Зборници радова" / Институт за новију историју Србије; бр. 11
Колекције
Институција/група
Geografski fakultetTY - CHAP AU - Анђелковић, Слађана AU - Јовановић, Славољуб PY - 2014 UR - http://gery.gef.bg.ac.rs/handle/123456789/1662 AB - У раду се са историјског, педагошког и методичко-дидактич ког аспекта сагледава настава земљописа у основним школама у Србијиу XIX веку. Сматрамо да ће проучавање ове теме допринети богаћењу исто ријских и педагошко-дидактичких сазнања о настави земљописа као претечи савремене наставе географије у основној школи, као и расветљавању недовољно познатих чињеница из историје развоја наставе земљописа у основној школи, као и школе и просвете у Србији. Дескриптивним проучавањем зграђе из примарних и секундарних извора и: теоријском анализом проблема наставе разматрају се централна питања рада: заступљеност наставног предмета земљопис у плановим програмима, циљевима и задацима предмета, организација наставе, средства, методе, уџбеници, извештаји надзорника о стању настеве земљописа у основним школама. Сазнања до којих смо дошли покушали смо да сагледамо у контексту значења које имају за разумевање и креирање савремене концепције географске наставе у основној школи PB - Београд : Географски институт "Јован Цвијић" САНУ PB - Београд : Институт за новију историју Србије PB - Београд : Институт за славистику Руске академије наука T2 - Тематски зборник радова "Историја и географија : сусрети и прожимања", Београд T1 - Настава земљописа у основним школама у Србији у XIX веку SP - 727 EP - 742 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_1662 ER -
@inbook{ author = "Анђелковић, Слађана and Јовановић, Славољуб", year = "2014", abstract = "У раду се са историјског, педагошког и методичко-дидактич ког аспекта сагледава настава земљописа у основним школама у Србијиу XIX веку. Сматрамо да ће проучавање ове теме допринети богаћењу исто ријских и педагошко-дидактичких сазнања о настави земљописа као претечи савремене наставе географије у основној школи, као и расветљавању недовољно познатих чињеница из историје развоја наставе земљописа у основној школи, као и школе и просвете у Србији. Дескриптивним проучавањем зграђе из примарних и секундарних извора и: теоријском анализом проблема наставе разматрају се централна питања рада: заступљеност наставног предмета земљопис у плановим програмима, циљевима и задацима предмета, организација наставе, средства, методе, уџбеници, извештаји надзорника о стању настеве земљописа у основним школама. Сазнања до којих смо дошли покушали смо да сагледамо у контексту значења које имају за разумевање и креирање савремене концепције географске наставе у основној школи", publisher = "Београд : Географски институт "Јован Цвијић" САНУ, Београд : Институт за новију историју Србије, Београд : Институт за славистику Руске академије наука", journal = "Тематски зборник радова "Историја и географија : сусрети и прожимања", Београд", booktitle = "Настава земљописа у основним школама у Србији у XIX веку", pages = "727-742", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_1662" }
Анђелковић, С.,& Јовановић, С.. (2014). Настава земљописа у основним школама у Србији у XIX веку. in Тематски зборник радова "Историја и географија : сусрети и прожимања", Београд Београд : Географски институт "Јован Цвијић" САНУ., 727-742. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_1662
Анђелковић С, Јовановић С. Настава земљописа у основним школама у Србији у XIX веку. in Тематски зборник радова "Историја и географија : сусрети и прожимања", Београд. 2014;:727-742. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_1662 .
Анђелковић, Слађана, Јовановић, Славољуб, "Настава земљописа у основним школама у Србији у XIX веку" in Тематски зборник радова "Историја и географија : сусрети и прожимања", Београд (2014):727-742, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_1662 .