Приказ основних података о документу

dc.creatorPetrović, Mina
dc.creatorToković, Milena
dc.date.accessioned2023-11-15T14:21:56Z
dc.date.available2023-11-15T14:21:56Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.issn978-86-6427-082-3
dc.identifier.urihttp://gery.gef.bg.ac.rs/handle/123456789/1555
dc.description.abstractBrendiranje gradova postaje sve uočljivija tendencija i strategija urbanih politika koja delom nastaje kao odgovor na restrukturiranje globalne ekonomije i na izmenjene principe prostorne podele rada koji počinju da se javljaju na horizontu s krajem XX veka. Uspešnost gradova u velikoj meri postaje određena kapacitetima inovativnog promovisanja identiteta, što i jeste središte studije Mine Petrović i Milene Toković, „Gradovi u ogledalu: između identiteta i brend imidža“. Polazeći od premisa neoendogene razvojne paradigme i koncepta teritorijalnog kapitala, autorke na osnovu bogate empirijske građe, analizu centiraju na procesualnost brendiranja u slučaju osam gradova srednje veličine u Srbiji, izdvajajući činioce koji naročito povećavaju snagu njihovog brend imidžasr
dc.language.isosrsr
dc.publisherBeograd : Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet, Institut za sociološka istraživanjasr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179035/RS//sr
dc.rightsrestrictedAccesssr
dc.subjectneoendogeni razvojsr
dc.subjectbrend imidžsr
dc.subjectidentitetsr
dc.titleGradovi u ogledalu: između identiteta i brend imidžasr
dc.typebooksr
dc.rights.licenseARRsr
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_1555
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу