Приказ основних података о документу

dc.contributorPetrović, Mina
dc.creatorStanojević, Milena
dc.date.accessioned2023-11-15T13:47:13Z
dc.date.available2023-11-15T13:47:13Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.isbn978-86-918053-1-9
dc.identifier.urihttp://gery.gef.bg.ac.rs/handle/123456789/1551
dc.description.abstractRad ima za cilj da doprinese konceptualnom i empirijskom razumevanju strate gije brendiranja gradova u segmentu kreativne upotrebe lokalne tradicije na pri meru studije slučaja četiri grada u Srbiji: Užice, Šabac, Kragujevac i Novi Pazar. Poslednjih decenija XX veka gradovi postaju deo ekonomije simbola i industrije kulture. Brendiranje predstavlja novo ime za promovisanje kulturnog identiteta grada, sada neposrednije vezano za ekonomski razvoj (kultura u službi ekonomi je). Da bi postao brend, grad mora da ponudi više od funkcionalnosti, a kreativ ne industrije i kreativnost postaju osnov poboljšanja kvaliteta života u gradskim područjima. Kreativni resursi u razvojnim politikama trebalo bi da se stave u službu: jačanja identiteta lokalnih zajednica, stvaranja bolje investicione klime i povoljnog okruženja za investiranje u njima, promovisanja pozitivnih vrednosti, podizanja nivoa javne/društvene svesti o značaju različitosti za održiv razvoj. Konceptualni okvir oslanja se na pojmove teritorijalni kapital, kulturni identitet grada i proces brendiranja. U radu će se razmotriti CBI (City Brand Index) za svaki istraživani grad. CBI objedinjuje 6 aspekata brenda grada u strukturu heksagona: prepoznatljivost, mesto, potencijal, puls grada, preduslovi i ljudi.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherBeograd : Sociološko udruženje Srbije i Crne Goresr
dc.publisherBeograd : Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet, Institut za sociološka istraživanjasr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179035/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceStrukturni i delatni potencijal lokalnog razvojasr
dc.subjectteritorijalni kapitalsr
dc.subjectbrendiranje grada,sr
dc.subjectkulturni identitetsr
dc.subjectcbisr
dc.titlePotencijali lokanog razvoja gradova: kreativna upotreba lokalne tradicijesr
dc.typebookPartsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.spage181
dc.citation.epage215
dc.identifier.fulltexthttp://gery.gef.bg.ac.rs/bitstream/id/3302/bitstream_3302.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_1551
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу