Приказ основних података о документу

Teorijski okvir procesa samostalnog sticanja znanja u nastavi geografije u osnovnoj školi

dc.creatorJovanović, Slavoljub
dc.creatorJanić-Siridžanski, Marina
dc.creatorŽivković, Ljiljana
dc.date.accessioned2021-09-24T15:12:09Z
dc.date.available2021-09-24T15:12:09Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.issn0350-3593
dc.identifier.urihttps://gery.gef.bg.ac.rs/handle/123456789/126
dc.description.abstractIndividual learning is the process that pupils use their own activities (intellectual and practical). The school primarily has to develop pupils' skills and habits for individual learning, i.e. to enable them for active learning using their own capacities. This program has to be applied in the earlier stages to produce growth of children's autonomy and independence in coming stages. Individual learning, above all, demands flexibility of thoughts, critic opinion, individual work and intellectual independence creativity, motivation and interest and pupils' participation during the tuitition.en
dc.description.abstractSamostalno sticanje znanja je proces u kome učenici do znanja dolaze vlastitom aktivnošću (intelektualnom i praktičnom). Škola prevashodno treba kod učenika da razvije veštine i navike za samostalni rad, odnosno da ih osposobi da do znanja dolaze aktivno i sopstvenim naporima. Sa programom samostalnih aktivnosti dece u procesu učenja treba otpočeti na što mlađem uzrastu kako bi u daljem školovanju postojao stalni porast te autonomije i samostalnosti. Samostalno sticanje znanja, pre svega, zahteva: misaonu fleksibilnost, kritičko mišljenje, individualni rad i intelektualno osamostaljivanje, stvaralaštvo i kreativnost, motivisanost i interesovanje kao i participaciju učenika tokom nastave.sr
dc.publisherBeograd : Srpsko geografsko društvo
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceGlasnik Srpskog geografskog društva
dc.subjectindividualen
dc.subjectknowledgeen
dc.subjectskillsen
dc.subjecttuititionen
dc.subjectpupilsen
dc.subjectsamostalnosr
dc.subjectznanjesr
dc.subjectsposobnostisr
dc.subjectnastavasr
dc.subjectučenicisr
dc.titleTheoretical framework of individual learning process in geography tuitition in elementary schoolen
dc.titleTeorijski okvir procesa samostalnog sticanja znanja u nastavi geografije u osnovnoj školisr
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY-NC-ND
dcterms.abstractЈанић-Сириджански, Марина; Живковић, Љиљана; Јовановић, Славољуб; Теоријски оквир процеса самосталног стицања знања у настави географије у основној школи; Теоријски оквир процеса самосталног стицања знања у настави географије у основној школи;
dc.citation.volume85
dc.citation.issue1
dc.citation.spage291
dc.citation.epage298
dc.citation.other85(1): 291-298
dc.identifier.fulltexthttps://gery.gef.bg.ac.rs/bitstream/id/103/124.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_126
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу