Theoretical framework of individual learning process in geography tuitition in elementary school
Teorijski okvir procesa samostalnog sticanja znanja u nastavi geografije u osnovnoj školi
Abstract
Individual learning is the process that pupils use their own activities (intellectual and practical). The school primarily has to develop pupils' skills and habits for individual learning, i.e. to enable them for active learning using their own capacities. This program has to be applied in the earlier stages to produce growth of children's autonomy and independence in coming stages. Individual learning, above all, demands flexibility of thoughts, critic opinion, individual work and intellectual independence creativity, motivation and interest and pupils' participation during the tuitition.
Samostalno sticanje znanja je proces u kome učenici do znanja dolaze vlastitom aktivnošću (intelektualnom i praktičnom). Škola prevashodno treba kod učenika da razvije veštine i navike za samostalni rad, odnosno da ih osposobi da do znanja dolaze aktivno i sopstvenim naporima. Sa programom samostalnih aktivnosti dece u procesu učenja treba otpočeti na što mlađem uzrastu kako bi u daljem školovanju postojao stalni porast te autonomije i samostalnosti. Samostalno sticanje znanja, pre svega, zahteva: misaonu fleksibilnost, kritičko mišljenje, individualni rad i intelektualno osamostaljivanje, stvaralaštvo i kreativnost, motivisanost i interesovanje kao i participaciju učenika tokom nastave.
Keywords:
individual / knowledge / skills / tuitition / pupils / samostalno / znanje / sposobnosti / nastava / učeniciSource:
Glasnik Srpskog geografskog društva, 2005, 85, 1, 291-298Publisher:
- Srpsko geografsko društvo, Beograd
Collections
Institution/Community
Geografski fakultetTY - JOUR AU - Jovanović, Slavoljub AU - Janić-Siridžanski, Marina AU - Živković, Ljiljana PY - 2005 UR - https://gery.gef.bg.ac.rs/handle/123456789/126 AB - Individual learning is the process that pupils use their own activities (intellectual and practical). The school primarily has to develop pupils' skills and habits for individual learning, i.e. to enable them for active learning using their own capacities. This program has to be applied in the earlier stages to produce growth of children's autonomy and independence in coming stages. Individual learning, above all, demands flexibility of thoughts, critic opinion, individual work and intellectual independence creativity, motivation and interest and pupils' participation during the tuitition. AB - Samostalno sticanje znanja je proces u kome učenici do znanja dolaze vlastitom aktivnošću (intelektualnom i praktičnom). Škola prevashodno treba kod učenika da razvije veštine i navike za samostalni rad, odnosno da ih osposobi da do znanja dolaze aktivno i sopstvenim naporima. Sa programom samostalnih aktivnosti dece u procesu učenja treba otpočeti na što mlađem uzrastu kako bi u daljem školovanju postojao stalni porast te autonomije i samostalnosti. Samostalno sticanje znanja, pre svega, zahteva: misaonu fleksibilnost, kritičko mišljenje, individualni rad i intelektualno osamostaljivanje, stvaralaštvo i kreativnost, motivisanost i interesovanje kao i participaciju učenika tokom nastave. PB - Srpsko geografsko društvo, Beograd T2 - Glasnik Srpskog geografskog društva T1 - Theoretical framework of individual learning process in geography tuitition in elementary school T1 - Teorijski okvir procesa samostalnog sticanja znanja u nastavi geografije u osnovnoj školi VL - 85 IS - 1 SP - 291 EP - 298 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_126 ER -
@article{ author = "Jovanović, Slavoljub and Janić-Siridžanski, Marina and Živković, Ljiljana", year = "2005", abstract = "Individual learning is the process that pupils use their own activities (intellectual and practical). The school primarily has to develop pupils' skills and habits for individual learning, i.e. to enable them for active learning using their own capacities. This program has to be applied in the earlier stages to produce growth of children's autonomy and independence in coming stages. Individual learning, above all, demands flexibility of thoughts, critic opinion, individual work and intellectual independence creativity, motivation and interest and pupils' participation during the tuitition., Samostalno sticanje znanja je proces u kome učenici do znanja dolaze vlastitom aktivnošću (intelektualnom i praktičnom). Škola prevashodno treba kod učenika da razvije veštine i navike za samostalni rad, odnosno da ih osposobi da do znanja dolaze aktivno i sopstvenim naporima. Sa programom samostalnih aktivnosti dece u procesu učenja treba otpočeti na što mlađem uzrastu kako bi u daljem školovanju postojao stalni porast te autonomije i samostalnosti. Samostalno sticanje znanja, pre svega, zahteva: misaonu fleksibilnost, kritičko mišljenje, individualni rad i intelektualno osamostaljivanje, stvaralaštvo i kreativnost, motivisanost i interesovanje kao i participaciju učenika tokom nastave.", publisher = "Srpsko geografsko društvo, Beograd", journal = "Glasnik Srpskog geografskog društva", title = "Theoretical framework of individual learning process in geography tuitition in elementary school, Teorijski okvir procesa samostalnog sticanja znanja u nastavi geografije u osnovnoj školi", volume = "85", number = "1", pages = "291-298", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_126" }
Jovanović, S., Janić-Siridžanski, M.,& Živković, L.. (2005). Theoretical framework of individual learning process in geography tuitition in elementary school. in Glasnik Srpskog geografskog društva Srpsko geografsko društvo, Beograd., 85(1), 291-298. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_126
Jovanović S, Janić-Siridžanski M, Živković L. Theoretical framework of individual learning process in geography tuitition in elementary school. in Glasnik Srpskog geografskog društva. 2005;85(1):291-298. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_126 .
Jovanović, Slavoljub, Janić-Siridžanski, Marina, Živković, Ljiljana, "Theoretical framework of individual learning process in geography tuitition in elementary school" in Glasnik Srpskog geografskog društva, 85, no. 1 (2005):291-298, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_126 .