Приказ основних података о документу

Problemski pristup u izučavanju geografskih sadržaja u nastavi geografije

dc.creatorJovanović, Slavoljub
dc.creatorŽivković, Ljiljana
dc.date.accessioned2021-09-24T15:11:59Z
dc.date.available2021-09-24T15:11:59Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.issn1450-7552
dc.identifier.urihttps://gery.gef.bg.ac.rs/handle/123456789/120
dc.description.abstractProblems’ teaching is the form of learning which doesn’t produce final products pupils have to adopt; it gives them tasks to be solved using known and fresh information. This form of learning requires large number of pupils’ actions. Primarily, there are perception activities, defining the problem precision in problem detection and finally, taking initiative for solving the problem. It is expected from teachers to create problem situations and to provoke pupils to solve them. There are many of problems’ situations in geography teaching. It comes from essential logical structure of contents of geographical teaching and unlimited options of observations, follow up and perception of geographical phenomena. Resolving problems in geography teaching has chain of didactical advantages. By this way, educational efficiency of the knowledge level can become higher, as well as facts learning efficiency and comprehension of geography terms and patterns.en
dc.description.abstractProblemska nastava je oblik učenja koji ne daje gotove sadržaje koje učenici treba da usvoje već im nudi zadatke koji oni treba da reše na osnovu poznatih ili novih informacija. Ovaj oblik učenja zahteva veliki broj aktivnosti učenika. U prvom redu to su aktivnosti uočavanja, definisanja i preciziranja problema, a zatim i preuzimanje inicijative za rešavanje problema. Od savremenih nastavni-ka traži se da u nastavi stvaraju problemske situacije i da kod učenika izazivaju interes za rešavanje problema. Problemskih situacija u nastavi geografije ima dosta. One proizilaze iz same logičke strukture geografskih nastavnih sadržaja i neograničenih mogućnosti posmatranja praćenja i uočavanja geografskih fenomena. Rešavanje problema u nastavi geografije ima niz didaktičkih prednosti. Na ovaj način može se povećati obrazovni učinak u pogledu nivoa znanja, usvojenosti činjenica i shvatanja geografskih pojmova i zakonitosti.sr
dc.publisherBeograd : Univerzitet u Beogradu - Geografski fakultet
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceZbornik radova - Geografski fakultet Univerziteta u Beogradu
dc.subjectproblemen
dc.subjectteachingen
dc.subjectgeographyen
dc.subjectactivityen
dc.subjectpupilen
dc.subjectproblemsr
dc.subjectnastavasr
dc.subjectgeografijasr
dc.subjectaktivnostsr
dc.subjectučeniksr
dc.titleProblem approach in the research of geographic contents in geography teachingen
dc.titleProblemski pristup u izučavanju geografskih sadržaja u nastavi geografijesr
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY
dcterms.abstractЖивковић, Љиљана; Јовановић, Славољуб; Проблемски приступ у изучавању географских садржаја у настави географије; Проблемски приступ у изучавању географских садржаја у настави географије;
dc.citation.issue53
dc.citation.spage123
dc.citation.epage132
dc.citation.other(53): 123-132
dc.identifier.fulltexthttps://gery.gef.bg.ac.rs/bitstream/id/97/118.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_120
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу