Приказ основних података о документу

dc.contributorЂурђић, Снежана
dc.contributorФилиповић, Дејан
dc.creatorТодоровић, Никола
dc.date.accessioned2022-06-01T12:17:53Z
dc.date.available2022-06-01T12:17:53Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.isbn978-86-6283-034-0
dc.identifier.urihttp://gery.gef.bg.ac.rs/handle/123456789/1128
dc.description.abstractПутописни блогови представљају једно од најзначајнијих средстава комуникације међу туристима, која има кључну улогу у обликовању имиџа туристичке дестинације. Сазнања о туристичком имиџу Београда и порукама о њему које се преносе међу туристима нису на задовољавајућем нивоу. Циљ овог истраживања је идентификовање елемената туристичког имиџа Београда перципираног од стране ауторâ путописних блогова о Београду. Као метод истраживања коришћена је анализа учесталости појединачних појмова у обједињеном тексту 30 блогова објављених у периоду 2010–2015. године. Анализа извршена у програму ATLAS.ti 6.0 показала је да се 2.182 речи у тексту јављају два или више пута. На основу критеријума довољне учесталости и релевантности ода брано је 95 појмова који ће представљати предмет дискусије. Груписањем међусобно повезаних појмова долази се до закључка да су најчешће помињане туристичке атракције културно-историјско наслеђе, реке, гастрономија и ноћни живот. Најчешће помињана појединачна атракција је Београдска тврђава. Свега три анализирана појма имају негативну конотацију, при чему се сва три односе на историју. Запажа се велика учесталост појмова „лепо“ и „добро“, као и мању учесталост појмова који се везују за виши степен задовољства, попут „веома добро“ и „задивљујуће“. Будућа истраживања би требало да на већем узорку анализу учесталости појединачних речи до пуне анализом учесталости групâ речи.sr
dc.description.abstractTravel blogs represent one of the most important instruments of inter-tourist communication, which further has a key role in the formation of the tourist destination’s image. The knowledge about Belgrade’s tourist image and related messages which are being spread among tourists are not on a satisfactory level. The aim of this research is identification of Belgrade’s tourist image elements perceived by the authors of Belgrade-related travel blogs. As a research method, content analysis of the frequency of single terms was applied on a joint text extracted from 30 blogs published from 2010 to 2015. The analysis performed in the ATLAS.ti 6.0 programme showed that 2,182 words appear in the text more than once. Based on the criteria of sufficient frequency and relevance, 95 terms were chosen for the discussion. By grouping inter-connected terms, a conclusion was reached that the most frequently mentioned tourist attractions are cultural-historical heritage, rivers, gastronomy and nightlife. The most frequently mentioned single attraction is the Belgrade Fortress. Only three ana lysed terms have negative conotations, whereby all three of them are history-related. A large frequency of terms “pretty/beautiful” and “good/well/nice” is noticed, as well as a lesser frequency of terms related to a higher level of satisfaction, such as “great” and “amazing”. The future research should use frequency analysis of groups of terms to supplement the frequency analysis of single terms, but also on a larger sample.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherБеоград : Универзитет у Београду - Географски факултетsr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceЗборник радова младих истраживача 4. Српског конгреса географа са међународним учешћем „Достигнућа, актуелности и изазови географске науке и праксе” поводом 150 година од рођења Јована Цвијића, Београдsr
dc.subjectпутописни блоговиsr
dc.subjectтуристички имиџsr
dc.subjectБеоградsr
dc.subjectанализа садржајаsr
dc.subjecttravel blogssr
dc.subjecttourist imagesr
dc.subjectBelgradesr
dc.subjectcontent analysissr
dc.titleАнализа садржаја путописних блогова као средство идентификације елемената туристичког имиџа Београдаsr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseBYsr
dcterms.abstractТодоровић, Никола; Analiza sadržaja putopisnih blogova kao sredstvo identifikacije elemenata turističkog imidža Beograda;
dc.citation.spage187
dc.citation.epage192
dc.identifier.fulltexthttp://gery.gef.bg.ac.rs/bitstream/id/2829/bitstream_2829.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_1128
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу