Gradski saobraćaj i održivi razvoj bogatih azijskih gradova
Апстракт
Bogate azijske metropole sa svojim izuzetno visokim gustinama naseljenosti efikasnim sistemima gradske i prigradske železnice, restriktivnom politikom u pogledu korišćenja automobila i sjajno isplaniranim razvojem "novih gradova" - nude izuzetno inventivna, praktična planerna rešenja koja se sjajno uklapaju u koncept održivog ubrzanog razvoja, koji je poslednjih godina sve više promovisan. Ova planerska rešenja mogu biti veoma inspirativna upravo za metropole zemalja u razvoju i zemalja u tranziciji, koje karakterišu izrazito visoke gustine naseljenosti i relativno skroman stepen motorizacije stanovništva.
Кључне речи:
bogate azijske metropole / održivi urbani razvoj / gradska i prigradska železnica / limitiranje korišćenja automobila / koncept "novih gradova" / gustine naseljenosti / prostorna distribucija zaposlenihИзвор:
Megatrend revija, 2005, 2, 1, 87-107Издавач:
- Univerzitet "Džon Nezbit", Beograd
Колекције
Институција/група
Geografski fakultetTY - JOUR AU - Jovanović, Miomir PY - 2005 UR - https://gery.gef.bg.ac.rs/handle/123456789/104 AB - Bogate azijske metropole sa svojim izuzetno visokim gustinama naseljenosti efikasnim sistemima gradske i prigradske železnice, restriktivnom politikom u pogledu korišćenja automobila i sjajno isplaniranim razvojem "novih gradova" - nude izuzetno inventivna, praktična planerna rešenja koja se sjajno uklapaju u koncept održivog ubrzanog razvoja, koji je poslednjih godina sve više promovisan. Ova planerska rešenja mogu biti veoma inspirativna upravo za metropole zemalja u razvoju i zemalja u tranziciji, koje karakterišu izrazito visoke gustine naseljenosti i relativno skroman stepen motorizacije stanovništva. PB - Univerzitet "Džon Nezbit", Beograd T2 - Megatrend revija T1 - Gradski saobraćaj i održivi razvoj bogatih azijskih gradova VL - 2 IS - 1 SP - 87 EP - 107 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_104 ER -
@article{ author = "Jovanović, Miomir", year = "2005", abstract = "Bogate azijske metropole sa svojim izuzetno visokim gustinama naseljenosti efikasnim sistemima gradske i prigradske železnice, restriktivnom politikom u pogledu korišćenja automobila i sjajno isplaniranim razvojem "novih gradova" - nude izuzetno inventivna, praktična planerna rešenja koja se sjajno uklapaju u koncept održivog ubrzanog razvoja, koji je poslednjih godina sve više promovisan. Ova planerska rešenja mogu biti veoma inspirativna upravo za metropole zemalja u razvoju i zemalja u tranziciji, koje karakterišu izrazito visoke gustine naseljenosti i relativno skroman stepen motorizacije stanovništva.", publisher = "Univerzitet "Džon Nezbit", Beograd", journal = "Megatrend revija", title = "Gradski saobraćaj i održivi razvoj bogatih azijskih gradova", volume = "2", number = "1", pages = "87-107", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_104" }
Jovanović, M.. (2005). Gradski saobraćaj i održivi razvoj bogatih azijskih gradova. in Megatrend revija Univerzitet "Džon Nezbit", Beograd., 2(1), 87-107. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_104
Jovanović M. Gradski saobraćaj i održivi razvoj bogatih azijskih gradova. in Megatrend revija. 2005;2(1):87-107. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_104 .
Jovanović, Miomir, "Gradski saobraćaj i održivi razvoj bogatih azijskih gradova" in Megatrend revija, 2, no. 1 (2005):87-107, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_104 .