Приказ основних података о документу
Upotreba štampe u nastavi geografije
dc.creator | Jovanović, Slavoljub | |
dc.creator | Živković, Ljiljana | |
dc.date.accessioned | 2021-09-24T15:10:55Z | |
dc.date.available | 2021-09-24T15:10:55Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.issn | 0351-0050 | |
dc.identifier.uri | https://gery.gef.bg.ac.rs/handle/123456789/77 | |
dc.description.abstract | Mnoge oblasti iz svakodnevnog života koje su tema časopisa su povezane sa nastavom geografije. Analizom savremenih problema kroz izbor najnovijih informacija iz masmedija-časopisa, svakako ćemo ostvariti veću povezanost školskih aktivnosti sa stvarnošću koja okružuje učenika. Bliskost geografskih sadržaja sa životom, nastavnik uvek može da iskoristi pri objašnjavanju nekog procesa ili pojave i na taj način da postigne dobar saznajni efekat kod učenika. Cilj upotrebe štampe u nastavi bio bi, pre svega, osposobljavanje učenika da osim iz udžbenika uče i iz ovog izvora informacija. To znači da pronalaze, analiziraju, upoređuju informacije saopštene na različite načine, kao i da se izraze u nekoj od medijskih formi. Iz izloženog možemo zaključiti da štampa, koju nastavnici geografije u praksi najčešće koriste radi dopunjavanja i proširivanja već stečenih znanja, može poslužiti i kao osnovni izvor znanja. | sr |
dc.publisher | Beograd : Srpsko geografsko društvo | |
dc.rights | openAccess | |
dc.source | Globus - Časopis za metodološka i didaktička pitanja geografije | |
dc.title | Upotreba štampe u nastavi geografije | sr |
dc.type | article | |
dc.rights.license | ARR | |
dcterms.abstract | Живковић, Љиљана; Јовановић, Славољуб; Употреба штампе у настави географије; Употреба штампе у настави географије; | |
dc.citation.volume | 35 | |
dc.citation.issue | 29 | |
dc.citation.spage | 139 | |
dc.citation.epage | 144 | |
dc.citation.other | 35(29): 139-144 | |
dc.identifier.fulltext | https://gery.gef.bg.ac.rs/bitstream/id/669/75.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_77 | |
dc.type.version | publishedVersion |