Specifičnosti metodskog postupka u obradi regionalno-geografskih sadržaja u VII razredu osnovne škole
Abstract
The institutionalized and hierarchically structured system that covers elementary, secondary and university education represents the framework of the sphere of formal education within whish the geographical education of every individual is developed. The system is formed by legal acts, curriculum and educational standards in a domain of student's achievements binding for all participants in the teaching process. With the aim of improving the teaching practice and achieving better effects the paper represents the specificities of methodical procedure in the treatment of the regional-geographical contents in the seventh grade of elementary school.
Institucionalizovani i hijerarhijski struktuirani sistem koje pokriva osnovno, srednje i visoko obrazovanje predstavlja okosnicu sfere formalnog obrazovanja u čijim okvirima se obavlja geografsko obrazovanje i vaspitanje svakog pojedinca. Sistem je oblikovan pravnim aktima, nastavnim planom i programom i vaspitno-obrazovnim standardima koji su obavezujući za sve aktere nastavnog procesa. U cilju unapređivanja nastavne prakse i postizanja boljih efekata u radu su prezentovane specifičnosti metodskog postupka u obradi regionalnogeografskih sadržaja u sedmom razredu osnovne škole.
Keywords:
curriculum / educational standards / geographical education / nastavni program / obrazovno-vaspitni standardi / geografski sadržajiSource:
Globus - Časopis za metodološka i didaktička pitanja geografije, 2011, 42, 36, 159-174Publisher:
- Beograd : Srpsko geografsko društvo
Collections
Institution/Community
Geografski fakultetTY - JOUR AU - Živković, Ljiljana AU - Tanasković, Tanja AU - Dragićević, Marija PY - 2011 UR - https://gery.gef.bg.ac.rs/handle/123456789/413 AB - The institutionalized and hierarchically structured system that covers elementary, secondary and university education represents the framework of the sphere of formal education within whish the geographical education of every individual is developed. The system is formed by legal acts, curriculum and educational standards in a domain of student's achievements binding for all participants in the teaching process. With the aim of improving the teaching practice and achieving better effects the paper represents the specificities of methodical procedure in the treatment of the regional-geographical contents in the seventh grade of elementary school. AB - Institucionalizovani i hijerarhijski struktuirani sistem koje pokriva osnovno, srednje i visoko obrazovanje predstavlja okosnicu sfere formalnog obrazovanja u čijim okvirima se obavlja geografsko obrazovanje i vaspitanje svakog pojedinca. Sistem je oblikovan pravnim aktima, nastavnim planom i programom i vaspitno-obrazovnim standardima koji su obavezujući za sve aktere nastavnog procesa. U cilju unapređivanja nastavne prakse i postizanja boljih efekata u radu su prezentovane specifičnosti metodskog postupka u obradi regionalnogeografskih sadržaja u sedmom razredu osnovne škole. PB - Beograd : Srpsko geografsko društvo T2 - Globus - Časopis za metodološka i didaktička pitanja geografije T1 - Specifičnosti metodskog postupka u obradi regionalno-geografskih sadržaja u VII razredu osnovne škole VL - 42 IS - 36 SP - 159 EP - 174 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_413 ER -
@article{ author = "Živković, Ljiljana and Tanasković, Tanja and Dragićević, Marija", year = "2011", abstract = "The institutionalized and hierarchically structured system that covers elementary, secondary and university education represents the framework of the sphere of formal education within whish the geographical education of every individual is developed. The system is formed by legal acts, curriculum and educational standards in a domain of student's achievements binding for all participants in the teaching process. With the aim of improving the teaching practice and achieving better effects the paper represents the specificities of methodical procedure in the treatment of the regional-geographical contents in the seventh grade of elementary school., Institucionalizovani i hijerarhijski struktuirani sistem koje pokriva osnovno, srednje i visoko obrazovanje predstavlja okosnicu sfere formalnog obrazovanja u čijim okvirima se obavlja geografsko obrazovanje i vaspitanje svakog pojedinca. Sistem je oblikovan pravnim aktima, nastavnim planom i programom i vaspitno-obrazovnim standardima koji su obavezujući za sve aktere nastavnog procesa. U cilju unapređivanja nastavne prakse i postizanja boljih efekata u radu su prezentovane specifičnosti metodskog postupka u obradi regionalnogeografskih sadržaja u sedmom razredu osnovne škole.", publisher = "Beograd : Srpsko geografsko društvo", journal = "Globus - Časopis za metodološka i didaktička pitanja geografije", title = "Specifičnosti metodskog postupka u obradi regionalno-geografskih sadržaja u VII razredu osnovne škole", volume = "42", number = "36", pages = "159-174", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_413" }
Živković, L., Tanasković, T.,& Dragićević, M.. (2011). Specifičnosti metodskog postupka u obradi regionalno-geografskih sadržaja u VII razredu osnovne škole. in Globus - Časopis za metodološka i didaktička pitanja geografije Beograd : Srpsko geografsko društvo., 42(36), 159-174. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_413
Živković L, Tanasković T, Dragićević M. Specifičnosti metodskog postupka u obradi regionalno-geografskih sadržaja u VII razredu osnovne škole. in Globus - Časopis za metodološka i didaktička pitanja geografije. 2011;42(36):159-174. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_413 .
Živković, Ljiljana, Tanasković, Tanja, Dragićević, Marija, "Specifičnosti metodskog postupka u obradi regionalno-geografskih sadržaja u VII razredu osnovne škole" in Globus - Časopis za metodološka i didaktička pitanja geografije, 42, no. 36 (2011):159-174, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_413 .