Prikaz osnovnih podataka o dokumentu

dc.contributorГрчић, Мирко
dc.contributorФилиповић, Дејан
dc.contributorДрагићевић, Славољуб
dc.creatorЈовановић, Славољуб
dc.creatorЖивковић, Љиљана
dc.date.accessioned2023-11-30T17:55:35Z
dc.date.available2023-11-30T17:55:35Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.isbn978-86-6283-016-6
dc.identifier.urihttp://gery.gef.bg.ac.rs/handle/123456789/1669
dc.description.abstractУ циљу сагледавањапозиције Географског факултета у раду је презентована анализа савремених студијских планова и програма основних и дипломских академских студија који се односе на развој еколошког образовања на Универзитет у Београду. Географски факултет спада у факултете који на основним академским студијама има изразит аутономни приступ изучавању садржаја из области заштите животне средине. Резултати истраживања показују да је ниво постигнућа код студената значајно условљен нивоом изучавања животне средине током студија. На узорку студената са десет различитих факултета највише скорове на тесту знања показали су студенти Географског и Технолошког факултета.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherБеоград : Универзитет у Београду - Географски факултетsr
dc.rightsrestrictedAccesssr
dc.sourceГеографско образовање, наука и пракса : развој, стање и перспективе - поводом 120 година Географског факултетаsr
dc.subjectеколошко образовањеsr
dc.subjectеколошко знањеsr
dc.subjectУниверзитет у Београдуsr
dc.subjectГеографски факултетsr
dc.titleПозиционирање Географског факултета у погледу развоја еколошког образовања на Универзитету у Београдуsr
dc.typebookPartsr
dc.rights.licenseARRsr
dc.citation.spage151
dc.citation.epage158
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_1669
dc.type.versionpublishedVersionsr


Dokumenti

DatotekeVeličinaFormatPregled

Uz ovaj zapis nema datoteka.

Ovaj dokument se pojavljuje u sledećim kolekcijama

Prikaz osnovnih podataka o dokumentu