Позиционирање Географског факултета у погледу развоја еколошког образовања на Универзитету у Београду
Нема приказа
Аутори
Јовановић, СлавољубЖивковић, Љиљана
Остала ауторства
Грчић, МиркоФилиповић, Дејан
Драгићевић, Славољуб
Поглавље у монографији (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
У циљу сагледавањапозиције Географског факултета у раду је презентована анализа савремених студијских планова и програма основних и дипломских академских студија који се односе на развој еколошког образовања на Универзитет у Београду. Географски факултет спада у факултете који на основним академским студијама има изразит аутономни приступ изучавању садржаја из области заштите животне средине. Резултати истраживања показују да је ниво постигнућа код студената значајно условљен нивоом изучавања животне средине током студија. На узорку студената са десет различитих факултета највише скорове на тесту знања показали су студенти Географског и Технолошког факултета.
Кључне речи:
еколошко образовање / еколошко знање / Универзитет у Београду / Географски факултетИзвор:
Географско образовање, наука и пракса : развој, стање и перспективе - поводом 120 година Географског факултета, 2014, 151-158Издавач:
- Београд : Универзитет у Београду - Географски факултет
Колекције
Институција/група
Geografski fakultetTY - CHAP AU - Јовановић, Славољуб AU - Живковић, Љиљана PY - 2014 UR - http://gery.gef.bg.ac.rs/handle/123456789/1669 AB - У циљу сагледавањапозиције Географског факултета у раду је презентована анализа савремених студијских планова и програма основних и дипломских академских студија који се односе на развој еколошког образовања на Универзитет у Београду. Географски факултет спада у факултете који на основним академским студијама има изразит аутономни приступ изучавању садржаја из области заштите животне средине. Резултати истраживања показују да је ниво постигнућа код студената значајно условљен нивоом изучавања животне средине током студија. На узорку студената са десет различитих факултета највише скорове на тесту знања показали су студенти Географског и Технолошког факултета. PB - Београд : Универзитет у Београду - Географски факултет T2 - Географско образовање, наука и пракса : развој, стање и перспективе - поводом 120 година Географског факултета T1 - Позиционирање Географског факултета у погледу развоја еколошког образовања на Универзитету у Београду SP - 151 EP - 158 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_1669 ER -
@inbook{ author = "Јовановић, Славољуб and Живковић, Љиљана", year = "2014", abstract = "У циљу сагледавањапозиције Географског факултета у раду је презентована анализа савремених студијских планова и програма основних и дипломских академских студија који се односе на развој еколошког образовања на Универзитет у Београду. Географски факултет спада у факултете који на основним академским студијама има изразит аутономни приступ изучавању садржаја из области заштите животне средине. Резултати истраживања показују да је ниво постигнућа код студената значајно условљен нивоом изучавања животне средине током студија. На узорку студената са десет различитих факултета највише скорове на тесту знања показали су студенти Географског и Технолошког факултета.", publisher = "Београд : Универзитет у Београду - Географски факултет", journal = "Географско образовање, наука и пракса : развој, стање и перспективе - поводом 120 година Географског факултета", booktitle = "Позиционирање Географског факултета у погледу развоја еколошког образовања на Универзитету у Београду", pages = "151-158", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_1669" }
Јовановић, С.,& Живковић, Љ.. (2014). Позиционирање Географског факултета у погледу развоја еколошког образовања на Универзитету у Београду. in Географско образовање, наука и пракса : развој, стање и перспективе - поводом 120 година Географског факултета Београд : Универзитет у Београду - Географски факултет., 151-158. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_1669
Јовановић С, Живковић Љ. Позиционирање Географског факултета у погледу развоја еколошког образовања на Универзитету у Београду. in Географско образовање, наука и пракса : развој, стање и перспективе - поводом 120 година Географског факултета. 2014;:151-158. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_1669 .
Јовановић, Славољуб, Живковић, Љиљана, "Позиционирање Географског факултета у погледу развоја еколошког образовања на Универзитету у Београду" in Географско образовање, наука и пракса : развој, стање и перспективе - поводом 120 година Географског факултета (2014):151-158, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_1669 .