Show simple item record

The use of the method of learning by Discovery in the study of ecological contents in geography instruction

dc.creatorЈовановић, Славољуб
dc.creatorЖивковић, Љиљана
dc.date.accessioned2023-11-29T17:18:24Z
dc.date.available2023-11-29T17:18:24Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.issn1450-7552
dc.identifier.urihttp://gery.gef.bg.ac.rs/handle/123456789/1655
dc.description.abstractУ раду су експлицирани принципи системског приступа у планирању наставних метода при изучавању еколошких садржаја у настави географије. Посебна пажња је посвећена методи учења путем открића. Осим теоријског сагледавања методичко-педагошких исхода који се применом ове методе могу остварити у наставном процесу у раду је предложено више примера за њену примену у наставној пракси. Изнете су и активности које треба предузети у циљу отклањања постојећих негативности наставног процеса како би се истраживачка настава географије при изучавању еколошких садржаја ефикасно изводила.sr
dc.description.abstractThe principles of the systematic approach in the planning of teaching methods in the study of ecological contents in Geography instruction were explained in the paper. Special emphasis was put on the method of learning by discovery. Besides theoretical explanation of methodical-pedagogical results that can be fulfilled by using this method in the process of teaching, several examples for its application in the teaching practice were suggested in the paper. Moreover, the activities that should be overtaken with the aim of removing the existing negativities of the teaching process were also mentioned in order that the research teaching of Geography would be given efficiently in the study of ecological contents.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherBeograd : Univerzitet u Beogradu - Geografski fakultetsr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceZbornik radova - Geografski fakultet Univerziteta u Beogradusr
dc.subjectсистемски приступsr
dc.subjectнаставне методеsr
dc.subjectучење путем открићаsr
dc.subjectекспериментsr
dc.subjectнаставна праксаsr
dc.subjectsystematic approachsr
dc.subjectteaching methodssr
dc.subjectlearning by discoverysr
dc.subjectexperimentsr
dc.subjectteaching practicesr
dc.titleПримена методе учења путем открића при изучавању еколошких садржаја у настави географијеsr
dc.titleThe use of the method of learning by Discovery in the study of ecological contents in geography instructionsr
dc.typearticlesr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.volume57
dc.citation.spage257
dc.citation.epage284
dc.citation.rankM51
dc.identifier.fulltexthttp://gery.gef.bg.ac.rs/bitstream/id/3510/7.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_1655
dc.type.versionpublishedVersionsr


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record