Gradovi u ogledalu: između identiteta i brend imidža
Само за регистроване кориснике
2018
Књига (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Brendiranje gradova postaje sve uočljivija tendencija i strategija urbanih politika koja delom nastaje kao odgovor na restrukturiranje globalne ekonomije i na izmenjene principe prostorne podele rada koji počinju da se javljaju na horizontu s krajem XX veka. Uspešnost gradova u velikoj meri postaje određena kapacitetima inovativnog promovisanja identiteta, što i jeste središte studije Mine Petrović i Milene Toković, „Gradovi u ogledalu: između identiteta i brend imidža“. Polazeći od premisa neoendogene razvojne paradigme i koncepta teritorijalnog kapitala, autorke na osnovu bogate empirijske građe, analizu centiraju na procesualnost brendiranja u slučaju osam gradova srednje veličine u Srbiji, izdvajajući činioce koji naročito povećavaju snagu njihovog brend imidža
Кључне речи:
neoendogeni razvoj / brend imidž / identitetИзвор:
2018Издавач:
- Beograd : Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet, Institut za sociološka istraživanja
Финансирање / пројекти:
- Изазови нове друштвене интеграције у Србији: концепти и актери (RS-MESTD-Basic Research (BR or ON)-179035)
Колекције
Институција/група
Geografski fakultetTY - BOOK AU - Petrović, Mina AU - Toković, Milena PY - 2018 UR - http://gery.gef.bg.ac.rs/handle/123456789/1555 AB - Brendiranje gradova postaje sve uočljivija tendencija i strategija urbanih politika koja delom nastaje kao odgovor na restrukturiranje globalne ekonomije i na izmenjene principe prostorne podele rada koji počinju da se javljaju na horizontu s krajem XX veka. Uspešnost gradova u velikoj meri postaje određena kapacitetima inovativnog promovisanja identiteta, što i jeste središte studije Mine Petrović i Milene Toković, „Gradovi u ogledalu: između identiteta i brend imidža“. Polazeći od premisa neoendogene razvojne paradigme i koncepta teritorijalnog kapitala, autorke na osnovu bogate empirijske građe, analizu centiraju na procesualnost brendiranja u slučaju osam gradova srednje veličine u Srbiji, izdvajajući činioce koji naročito povećavaju snagu njihovog brend imidža PB - Beograd : Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet, Institut za sociološka istraživanja T1 - Gradovi u ogledalu: između identiteta i brend imidža UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_1555 ER -
@book{ author = "Petrović, Mina and Toković, Milena", year = "2018", abstract = "Brendiranje gradova postaje sve uočljivija tendencija i strategija urbanih politika koja delom nastaje kao odgovor na restrukturiranje globalne ekonomije i na izmenjene principe prostorne podele rada koji počinju da se javljaju na horizontu s krajem XX veka. Uspešnost gradova u velikoj meri postaje određena kapacitetima inovativnog promovisanja identiteta, što i jeste središte studije Mine Petrović i Milene Toković, „Gradovi u ogledalu: između identiteta i brend imidža“. Polazeći od premisa neoendogene razvojne paradigme i koncepta teritorijalnog kapitala, autorke na osnovu bogate empirijske građe, analizu centiraju na procesualnost brendiranja u slučaju osam gradova srednje veličine u Srbiji, izdvajajući činioce koji naročito povećavaju snagu njihovog brend imidža", publisher = "Beograd : Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet, Institut za sociološka istraživanja", title = "Gradovi u ogledalu: između identiteta i brend imidža", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_1555" }
Petrović, M.,& Toković, M.. (2018). Gradovi u ogledalu: između identiteta i brend imidža. Beograd : Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet, Institut za sociološka istraživanja.. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_1555
Petrović M, Toković M. Gradovi u ogledalu: između identiteta i brend imidža. 2018;. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_1555 .
Petrović, Mina, Toković, Milena, "Gradovi u ogledalu: između identiteta i brend imidža" (2018), https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_gery_1555 .